Direktlänk till inlägg 15 februari 2018

Var är mitt hjärta...

Av Mocki Lindeberg - 15 februari 2018 15:10

Hejsan alla läsare .


Tiden har lixom gått igen, och här är vi nu ja ja. Men mina dagar har lixom gått så bra nu när jag är här i ekenäs så man vill bara få njuta av allt man har, jobb fritdid och vänner.

Idag börja dagen med att vi gick till ett möte snabbt på morgonen. Sedan gick jag och jobba med konst och färg. Jag har lixom känt mig så bra på senaste tiden, mycket bättre är mitt liv ljusare dagar ingen ångest att vakna. Utan frihet och styrka, gladhet, och det bästa av allt att få känna sig att man är bra som man är att man duger, och att man får va precis som man vill va.

En sak har inte ännu gått i uppfyllelse, kärleken jag har lixom inte träffat nån där som skulle vilja ha mig och så där.... Jag måste vänta vänta och se om nån ens någon där ute skulle vilja dela mitt liv med, men nej ingen kommer. Mina tankar tänker alltid ibland att jag är rädd om jag blir ensam, hela livet . Men jag har endå många som bryr sig och vill ta en del av mitt liv .

Kärlek tar tid, men jag hoppas att han kommer till mitt hjärta.

Ett hjärta på alla hjärtansdag.

You are Amazing too alone

Konsten gör mig så frihet och glädje.

Bilderna talar ibland känslor för mig . Ha en jätte skön dag idag. Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Skapa flashcards