Direktlänk till inlägg 7 april 2018

Praktik ny sminkning rekommendera en bok.

Av Mocki Lindeberg - 7 april 2018 13:59

Hejsan alla läsare.


Allt bara rusar iväg. Jobb och så fick jag ett nytt ställe där jag är på praktik, i en klädbutik som är förstås i Ekenäs, var där igår och såg hur det var och det var jätte kiva ställe! Hon som jobbar där är också väldigt trevlig. Jag skall va där på onsdagen första dan. Ser fram emot det.

Igår så gjorde jag en ny stil av sminkning, som jag blev så nöjd över borde göra det oftare. Jag skall lägga upp ett inlägg där jag visar lite om smink och så, då jag har tid.

Ett inlägg om smink, vill säga hur jag sminkar mig, och vad jag använder.

Idag skall jag va sent sent uppe, jag är här i Ekenäs ännu. Som ni ser så ser ni en bok, jag har varit i bibban, och läst nu en gång efter jobbet läste jätte länge denna bok, rekommenderar denna för er. Jag tycker den är så himla bra!

Igår skulle jag ha rivit på bloggen men var väldigt trött, så att jag somnade sen. Men ni fick nu i stället den idag. Ha en skön helg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Ovido - Quiz & Flashcards