Direktlänk till inlägg 15 april 2018

Bilder som betyder något.

Av Mocki Lindeberg - 15 april 2018 11:21

Hejsan alla läsare. Idag tänkte jag visa bilder och, kanske också skriva hur denna dag betyder för mig. Ta er en god tid och läsa se på bilder njut.

Denna bild betyder för mig, gladhet och friheten med naturen.

Denna bild betyder luften och snön och betyder att jag nästan inte vill gå bort därifrån.

Och så har vi denna bild som betyder, färger lugnande, och en tystnad tänkande.

Och så den sista bilden. Betyder en skugga som är där is och något som kommer att hända.

Hoppas att ni nu tycker att det va en bra inlägg! Ta han om er och ha det bra.

Tack för fotografering. Andrea som tog bilderna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Skapa flashcards