Direktlänk till inlägg 3 maj 2018

Varför skriver jag en blogg .

Av Mocki Lindeberg - 3 maj 2018 19:23

Hellu alla läsare.

Tänkte skriva om varför jag just valde att blogga.





När jag skriver ner saker och vad jag tänker, gör mig att jag kan tänka på saken och fundera över det. Att skriva bloggen, gör också mig glad och lycklig när jag får skriva ner och dela mina dagar, att dela med vad man varit med om och vad som man känner för. Fick tanken att en blogg sku just passa att skriva ner ord och känslor. Tycker om att skriva ner vad man varit med om, och att redigera bilder fota och lägga ut dem .


Att blogga, gör också att jag har en tid över att göra att nu skall jag blogga att ta den ensamma stunden och fundera över livet och annat .

Bloggen är viktigt för mig att ha denna blogg, och bara få skriva ner allt och då känns det lättare.

Det va min tanke kring varför jag bloggar. Ha en bra dag .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Skapa flashcards