Direktlänk till inlägg 22 maj 2018

En dag på stranden

Av Mocki Lindeberg - 22 maj 2018 21:14

Hejsan alla läsare.

Idag tog jag av mig vinterpälsen som man brukar säga. Simma i havet i dag i Ekenäs strand så skööönt.

På den där bilden har jag det skönt och inte funderar över något alls.. Bara njuta och se upp mot himlen och solen.

Sen gick vi och äta mat efter en dag på stranden blir man ju hungrig lätt, jätte gott.

Och jaa blev jätte nöjd med mitt smink idag också... Nu skall jag sova så det blir en ny dag imorgon. Hoppas ni också haft en skön solig dag.

 
 
Mima

Mima

23 maj 2018 08:53

Jättehärligt ser du ut att ha haft det! Och god mat, nam nam!

http://https://kosmenauten.blogspot.fi

Mocki Lindeberg

23 maj 2018 18:36

Jaa En Härlig dag och såå gott det var Mums :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Ovido - Quiz & Flashcards