Alla inlägg den 26 maj 2018

Av Mocki Lindeberg - 26 maj 2018 09:54

Hellu på er.

Jag tror att många av er har känt eller känner samma sak som jag just nu. Det jag vill skriva ner, är att vi alla kan känna så många känslor nån av er kanske känner igen sig på samma sätt. Jag har en sån känsla av ensamhet, låter ju endå underligt konstigt endå när man har vänner och familj och människor runt om mig. Men endå innerst inne har jag en känsla av ensamhet. Jag är nu i sjundeå. Och nej här har jag nog inte så många sjundeå kompisar... Jag va igår i sjundeå cuppen, det är då en handbollsmatch där alla känner alla kan man säga. Fick en underlig klump i magen, att jag endå gått i samma skola som alla i sjundeå, men jag tänkte inte mera på det utan såg på när dom spelade och låtsades som ingen känsla alls. Då under kvällen, tänkte jag på ensamheten, fast jag endå inte är ensam. Men jag kan inte göra något av de jag känner, för jag vet inte riktigt hur jag skall göra över den känslan att komma över den. Jag menar att varje natt eller varje kväll, så känner jag att jag vill ha nån bredvid mig eller säga hur mycket han älskar mig, kärlek kanske inte kommer eller så kommer den och går. Min kraft som jag endå har idag, tänker jag att jag gör så mycket jag kan alltså menar jobb, gym, det viktigaste och dom jag har.


Skrev ner mina ord så det kanske hjälpte lite mer.

Ha endå en skön dag.

Skapa flashcards