Direktlänk till inlägg 10 juni 2018

Ekenäs dagar

Av Mocki Lindeberg - 10 juni 2018 17:49

Hejsan alla läsare.

Ekenäs två veckor tror jag exakt att jag varit nu. Har varit och skaffat Gym pass, och gymmat. Sedan har jag också varit till Santa fe, igår med en vän. Det va roligt att va där och höra på musik och dansa lite gran.

Skall på jobb nu på måndag, sedan skall jag hem till sjundeå på tisdagen. Så kommer jag till Ekenäs igen på onsdag.


Vi har också varit med några vänner under veckan och tagit en massa sommar foton och varit runt Ekenäs. Fått se en hel del av fina naturen.

På jobbet har vi varit och se på två utlänningar, i Ekenäs jätte fina rekommenderar att ni far och ser på utställning om ni har en tråkig dag.

Utställning betyder jätte mycket för mig att fa och se på då och då, och är glad av att jag kan fa och se på en utställning.

Det har varit en fin och bra vecka i Ekenäs dom här veckorna. I väntan på ny vecka och nya dagar. Ta hand om er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Skapa flashcards