Direktlänk till inlägg 25 januari 2018

Livet är aldrig för sent att börja om

Av Mocki Lindeberg - 25 januari 2018 14:10

Hejsan alla läsare och nya läsare på denna nya blogg. Ja vad skall man börja, det första jag kan skriva om är att jag ladda ner en ny blogg, för min gammla blogg funkar inte lika bra mera.Men har min gammla kvar på samma sätt. Ja mitt liv, det har ju gått många dagar jag varit utan att skriva bloggen, saker har hänt både bra, men också dåliga saker... Dom dåliga sakerna som hänt under mitt liv är, att allt detta hände i skolan, drama . Det slutade inte där, jag har nu slutat, denna skola i Nykarleby... jag vill inte mera studera där, jag vill hitta något annat. En att va där i skolan och göra saker jag inte ens tycker om eller, saker som inte passar in i mig. Nej man skall göra det som känns bra och det man brinner för. Livet är aldrig för sent att börja om, man kan börja om på nytt och på nytt tills man känner att nu är jag där som jag vill ha det . Ingen vet genast, att detta ställe kommer bli perfekt, eller där man vill va för alltid.
Utan det som är perfekt, är stället du vill va på och ingen annan.

Jag tycker att detta är bra att jag tog detta beslut, att sluta där och börja om.
För lev ditt liv hur du vill här och nu.

Stå upp för dig.

Du kan inte veta allt, du kan inte häller veta om det blir bra eller om det blir dåligt. Du måste känna det först, du kan känna dig om det är bra, eller dåligt. Då kan du veta är det det här jag vill eller inte .

Men kom ihåg att det är du som säger och tänker vad som känns bäst! .
Nu hoppas jag att denna nya blogg är lika bra som den gammla och att ni följer min resa här också ? kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Ovido - Quiz & Flashcards