Direktlänk till inlägg 29 maj 2018

To dare.

Av Mocki Lindeberg - 29 maj 2018 20:27

Hellu alla läsare.

Att våga .. Kan va väldigt svårt att lyckas med tycker jag. Men just därför har jag bestämt mig för att våga, ta i en del att våga saker som jag kanske inte sku ha vågat med. Idag har jag vågat visa mina ärr.. Känner mig stolt. För har haft svårt med det, men idag tänkte, helt samma säg vad ni vill människor.... Så känner mig såå stolt att faktiskt ta tag i att våga mer.

Och väm vet kanske ni vågat något ni aldrig sku ha gjort. Det är min uppgift för varje dag att våga.

Tänkte också va omtänksam dag efter dag, nu menar jag att hålla i en dörr om nån behöver hjälp eller om de inte behöver hjälp.

Varje dag.

Ha en skön kväll. Våga mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Ovido - Quiz & Flashcards