Alla inlägg den 1 april 2018

Av Mocki Lindeberg - 1 april 2018 14:36

Hej alla läsare.

Min Första April. Idag skall vi till mommo och mofa på middag, jag har inte gjort så mycket idag men endå lite gran varit här hemma med familjen.

Känslan som jag har just nu, är helt lixom okej ta vara på tiden som kommer och går.
Förstås att jag tänker på tiden då detta hände. Men jag tror att livet måste ha något dåligt så man kan ha det bra igen. Allt kan inte vara perfekt eller bra eller så som man vill ha det, utan man tar det som livet har att ge och så är detta bara, njut så länge du är här. Tänkt dig endå ett liv som bara är bra och som bara är så perfekt, hela tiden tänk dig varje dag du som är glad, kanske man inte tänker så här men det gör jag, för livet är meningen att må dåligt också, det är så männsligt och menningen att må bra igen.

Jag är endå tacksam när denna saken hände, för jag har det mycket bättre idag.

Jag är tacksam för att jag fick känna känslan hur detta kändes, fast det var hämskt. Men jag är endå tacksam över hela saken, för kanske jag inte skulle va här som jag är idag.

Ni vet vad jag menar om ni just nu läser min blogg, ärligt talat så är jag inte ledsen eller arg på saken jag är bara så tacksam. För det förde mig till något spännande och mycket mera speciellt, fick even lära mig mycket mera nytt.

Får vara på stan jag älskar. Tack.

Vi ses hoppas ni mår bra.

Ovido - Quiz & Flashcards