Alla inlägg under februari 2018

Av Mocki Lindeberg - 26 februari 2018 20:54

Hejsan alla läsare.



Denna dag såg ut så här, jag vaknade upp på morgonen och sedan gick jag till köket och städa allt jag bara kan som tvätta golvet torka bordet, tog bort allt smuts från allt tro eller ej detta tog hela dan precis hela dan. Men det va inte allt, jag städa också min hylla i mitt rum. Ja som ni läser jag har städat allt jag bara kan som finns i köket hela vårt stora kök. Och det är faktiskt rätt kul att göra.Med lite musik på så går allt mycket snabbare en man tror sig.

Känner mig rätt så Nöjd nu.
Och det kommer jag fortsätta med här kommer några bilder . fet text

Imorgon är det då dags att fa till Ekenäs och jobba på. Haft en städig måndag.

Lite selfies får man alltid bjuda på. Ha en skön kväll .

Av Mocki Lindeberg - 23 februari 2018 18:36

Hejsan alla läsare.



Så är det fredag, typ den bästa dagen alltid nåja nu är man då hemma i sjundeå igen.
Haft en helt okei dag nu, jag skall inte göra så mycket det här helgen, tänkte måla och rita lite och så där, sku nog vilja fa till stan och så men lite problem när man bor ute på landet. Ja jag skall nog rita och måla, för det är det bästa som finns, känner mig alltid så fri och glad och lycklig när jag får måla och jobba med konst .


Ni som följer mig på instagram, såg säkert min story där, jag skrev att mina ögon börjar bli sämre ungefär så skrev jag . Men det stämmer varje gång jag skall se på netflix, måste jag gå fram nära tv så jag ser den där vita texten, ser inte alls bra när jag är långt borta heller utan då måste jag se nära håll, så dags för mig att ta tid till ögonläkaren, eller något sånt. Vet inte om jag skall få glasögon, nu och så det får jag ju veta sen, men säkert behövs bara när jag läser eller ser på netflix så jag ser denna vita text.
Nåja, man får veta detta sen då man vet vad det är.

På jobbet var en bra dag, måla och rita och idag kom det en som var fotograf och som jobbar med konst, jag visa några målningar som jag målat och mina foton jag tagit, han sa att dom är jätte bra, och att jag skall fortsätta med konst och Fotografering.Jag blev ju jätte glad att få höra det, han sa också att jag har öga för fotografering.

Här kommer nu då dom här som jag målat.

Bilder från idag ? sister som tagit.

Så avslutar vi med en selfie. Hoppas nu att alla får en skön kväll .

Av Mocki Lindeberg - 19 februari 2018 18:36

Hejsan alla läsare .


Dagen idag, jag vaknade upp på morgonen idag och gick ut på en lång skön promenad ute i det kalla vinter värdet där solen skiner klart och fint. Det fick bli min dag när jag motionerar. Imorgon kan de då bli gym, om man hinner med det också jag han inte gymma idag. Såklart har jag också tagit en massa foton på dagen, och varit utan telefonen en timme mycket nöjd .
Jag är det alla dagar nu att va utan telefon en timme rätt så skönt fast det känns att nu vill man va på den igen, men jag klarar av detta en timme utan telefon.




Här delar jag nu mina foton från idag

Be Yourself, people Will Not Like You

Så skön dag ute idag. Hoppas att ni också haft lika skön dag. Ha en skön kväll

Av Mocki Lindeberg - 15 februari 2018 15:10

Hejsan alla läsare .


Tiden har lixom gått igen, och här är vi nu ja ja. Men mina dagar har lixom gått så bra nu när jag är här i ekenäs så man vill bara få njuta av allt man har, jobb fritdid och vänner.

Idag börja dagen med att vi gick till ett möte snabbt på morgonen. Sedan gick jag och jobba med konst och färg. Jag har lixom känt mig så bra på senaste tiden, mycket bättre är mitt liv ljusare dagar ingen ångest att vakna. Utan frihet och styrka, gladhet, och det bästa av allt att få känna sig att man är bra som man är att man duger, och att man får va precis som man vill va.

En sak har inte ännu gått i uppfyllelse, kärleken jag har lixom inte träffat nån där som skulle vilja ha mig och så där.... Jag måste vänta vänta och se om nån ens någon där ute skulle vilja dela mitt liv med, men nej ingen kommer. Mina tankar tänker alltid ibland att jag är rädd om jag blir ensam, hela livet . Men jag har endå många som bryr sig och vill ta en del av mitt liv .

Kärlek tar tid, men jag hoppas att han kommer till mitt hjärta.

Ett hjärta på alla hjärtansdag.

You are Amazing too alone

Konsten gör mig så frihet och glädje.

Bilderna talar ibland känslor för mig . Ha en jätte skön dag idag. Kram!

Av Mocki Lindeberg - 7 februari 2018 12:00

Hejsan alla läsare ?.


Nu har det igen gått lite längre tid sen jag skrev på bloggen, men så är det jag hoppas endå att ni vill läsa min nya blogg, när jag skriver den.


Nåja, och nu vill ni veta vad jag gjort under tiden. Jag har varit i ekenäs, under dagarna jag har varit på konst och hantverk. Just nu

På fritiden har jag varit med min vän jag inte sätt på länge, vi åt middag och prata lite och så vidare. Jag har nog tagit en massa bilder varje dag ?. Här får ni se .

Och nu lite konst ?

Denna bild rita jag på Måndagen ? " måndags känsla .

Snön faller ner på marken helt vitt ???

Det var lite bilder det.

Hoppas ni läser och ser ..


Och detta känner jag just nu.
Ha en fin dag alla kram! ?

Av Mocki Lindeberg - 1 februari 2018 17:55

Hejsan alla läsare ?.

1 Februari . Idag så min dag idag, jag va i ekenäs på gym..Alla torsdagar så gymmar jag. Sedan var vi och äta också. Här kommer lite bilder från dagen .

Super god mat ? .

Det var så mycket snö ute så allt smink gick nästan bort, kallt också då... Men så är vintern .

Fick också fota en massa fina vinter bilder idag lite?? .

Så detta var dom bilderna jag bjuder på idag. Själv mår man mycket bättre nu.

Haft en skön och kall dag idag ?.

Ha en skön kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards