Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Mocki Lindeberg - 10 mars 2018 12:30

Hejsan alla läsare.


Då har man varit i Ekenäs och fått jobba. Jag har varit på mitt nya jobb som jag jobbar på också några timmar .Jag har nu två jobb om dagen, jag jobbar med konst, och efter konsten går jag till ett hotell i Ekenäs och är där några timmar. Vad jag får göra där är att städa undan, och hjälpa till. Vad jag tycker om nya jobbet. Jo det är nog super roligt att få jobba där, och att få nu börja igång med det. Jag trivs jätte bra där. Att hjälpa till . Så mina dagar ser ut så här jag går till mina jobb och sedan till ställe jag bor i och har nu börjat jobba på ett rum som jag sen få va i. Om jag har några tankar om hela saken. Mina tankar kring båda jobbet. Hmm... Konsten tycker jag är jätte bra att få måla och rita av allt jag känner för och bara lyssna på musik och rita. Och sedan går jag till andra jobbet, få hjälpa där och ha mina tankar på andra saker lixom det viktigaste ju jobb min vardag och allt sånt, så ja jag tänker nog att det här vill jag göra. Att nu har jag hitta saker jag tycker på riktigt om att göra, saker som går att göra. Jag trivs jätte bra med jobbet.


Idag känner jag mig så trött och sådär att jag inte vill börja dagen, att jag bara vill sova bort dagen. Men jag skall försöka få mig ut och säkert gå ut nånstans en stund. Bara jag kommer igång. Så idag är det en mys lördag bara va ensam en dag se på film och gå ut och se vad man annat orkar hitta på .

Här är iallafall några bilder jag ritat på konsten.

Hoppas att ni endå tycker om att läsa min blogg och hänger med den när jag lägger ut nya inlägg.

Ha en fin dag! .

Ovido - Quiz & Flashcards