Alla inlägg den 18 mars 2018

Av Mocki Lindeberg - 18 mars 2018 21:57

Hejsan alla läsare.


Min söndag såg ut så här. Jag fo till min mommo och mofa, först ensam med dom en stund vi pratade och sedan gick jag ut och fotade några eller ganska mycket vackra vinter bilder, och va ute i den fina härliga skogen i tystnaden och friheten. Vill säga skogens magi där allt bara är fritt och stilla, där solens färger lyser på träden och vindens ljud. Efter jag va ute kom min familj också dit och så åt vi alla en god middag.

Här kommer det bilder på den härliga skogen och friheten.

Vinden som låter och ensamhet och färgerna som lyser upp.

Söndag som var nog en helt vanlig skön dag.

Också en liten selfie. Imorgon är det då måndag och då skall jag till Helsingfors, och kolla lite grejer och sådant annat.

Gonatt och ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards