Alla inlägg den 16 mars 2018

Av Mocki Lindeberg - 16 mars 2018 18:14

Hejsan alla läsare.

Som rubriken säger, svårt att älska sig själv ibland. Jag har inte alltid lätt att tycka om mig själv för den jag är, vilket man kanske skall göra eftersom det är du som är du, och så vidare. Men så är det inte alltid för mig, jag är inte som alla andra jag är inte perfekt, ingen är perfekt igentligen. Igår satt jag på jobbet och försöker att jobba, och tänka på allt annat men det funkar inte att tänka på att, allt är som det skall. Att sitta och tänka på människor som skrattar, och jobbar som dom skall allt är så vanligt för dom säkert.
Ingen vet om man inte frågat. Men till saken ja då satt jag där och fundera att jag alltid är ivägen för folket där eller att jag inte skall va bland folket där. Vill säga jobbet på Konsten då jag va där men jag vet att dom inte tänker så som jag känner då, oj vad konstigt tycker ni, hallå man har känslor säger jag. Jo jag känner så då iden stunden, satt där med pennan i handen och ritpappret framför ögonen. Nu skall de målas på jag fick en klump i magen, och tankarna rullade fram vart skall jag ta vägen och var är de jag skall ta vägen, sedan måste jag gå bort därifrån gå hem bort från alla och allt trodde jag, men vill bara ligga under ett täcke och gråta inte komma fram.

Att vara vacker är att va sig själv.

Sedan tänkte jag att jag skriver ner klocka ord på ett papper, och tänka positivt om dagen att få en bättre vecka nästa vecka. Men så kom man hem och förstås fick höra dåliga nyheter och andra saker som man inte har förväntat sig. Välkommen till min fina värld kan man säga.


Att må dåligt att känna sig värdelös, ingenting funkar.

Så är det, man måste göra sitt bästa even om allt är dåligt even om man känner sig värdelös. Det är normalt att känna sig så dåligt som helst för det är männsligt.

Hoppas ni njuter av dagen kvällen, Ta hand om er!.

Ovido - Quiz & Flashcards