Alla inlägg den 24 mars 2018

Av Mocki Lindeberg - 24 mars 2018 19:01

Hejsan alla läsare.

Några dagar gått har lixom inte hunnit med att skriva bloggen. Ni vet allt att fixa till och göra städa och så glömde jag laddaren i Ekenäs, men som tur kom min bror hem han har likadan telefon så den måste gå till min också.

Har jag några tankar som jag vill dela med mig här. Ja det har man också, jag har tänk nästa år sökt in mig till Vnf, Västra Nylands folkhögskola, där man studerar allt som man vill nästa år skall det va något med filmer och sånt har jag fått höra, och de är det jag tycker om. Och då känns det som jag hittat en plats där jag studerar.

Att börja om igen är alltid bra aldrig för sent.

Kommer lite foton jag tagit på fredag så vacker dag det var blå himmel.

Hur mår jag just nu. Helt ärligt så kan jag säga att det är bra! Inte perfekt, men endå bra, endå så bra att jag har hittat min plats vill säga där jag vill vara på och där jag trivs.

Har en annan tanke som snurrar här i mitt huve. Jo jag sku så gärna vilja börja med något hobby, på kvällen att jag inte sover bort halva kvällen ibland. Men då vill säga hobby, där man lär känna nya människor och allt nytt lixom få ett nytt intresse kanske...

Allt för mig denna gång. Ha en skön kväll!.

Ovido - Quiz & Flashcards