Direktlänk till inlägg 29 mars 2018

Spännande vecka

Av Mocki Lindeberg - 29 mars 2018 13:53

Hej alla läsare.

Denna vecka har varit ganska spännande och speciell. Jag träffade en jätte god vän, här i veckan som jag inte sett på många många år. Sedan idag på jobbet så flätade en mitt hår super fint tycker jag det blev.

På fritiden träffade jag också min andra kompis som är här i Ekenäs, vi tog bilder och njöt.

En nära bild på oss två, haha ganska roligt.

På jobbet måla vi också. Och sedan är det påsk på fredag vi skall ha påskmiddag med släkt och vänner.

Jag har känt mig väldigt bra och orkat jobba, imellan kände jag inte så men jag tänkte på jobbet hela tiden en andra saker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mocki Lindeberg - 14 augusti 2022 14:00

Naturen

Av Mocki Lindeberg - 4 augusti 2022 10:17

Naturen Fotografering .

Av Mocki Lindeberg - 14 juni 2022 14:12

Hej igen fotografering

Hej

Av Mocki Lindeberg - 24 april 2022 18:06

Naturen Fotografering Naturen Skogen skönhet.

Av Mocki Lindeberg - 17 mars 2022 09:26


Tankar. Ord . Nu väntar dagen på vägen slut över ljuset som runnit ut i sanden stilla går vågor in och växer lite till av växter som står genom oss världen slut till början in öppnar upp trappan sin tiden ger svaret till oss låt mig också nyfik...

Ovido - Quiz & Flashcards